reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ladislav Somogyi

Ladislav Somogyi

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný občan. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Zvieracia farma.

Ladislav Somogyi

Zvieracia farma.

Pokiaľ sa vám pri čítaní príspevku rozjasní myseľ a niečo vám to začne pripomínať, skúste si predstaviť seba v úlohe Sovy zo zvieracej farmy. Vzdali by ste to? Nie - Nikdy to nevzdávajme.

  • 27. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 345x
  • 0
Udalosť týždňa.

Ladislav Somogyi

Udalosť týždňa.

Veci ktoré sa udiali na námestí pri inaugurácii prezidenta nemajú nič spoločné so zdravým rozumom. Reakcia našej polície nemohla byť iná ako bola. V dnešnej dobe, keď niekedy sami nevieme čo robíme dobre a čo zle, sa nedivím policajtom za to ako zakročili proti vlastným občanom. Konali stresovo bez nacvičených postupov na rozdiel od čínskych kolegov. Nikto ich neupozornil na to, že sa nájde niekto čo si dovolí verejne prejaviť svoj názor. Nikto im nepovedal ako majú reagovať v demokratickom štáte na prejav slobody názoru. Nevypočítateľnosť reakcií a konania vlády a prezidenta v poslednej dobe ich stavia do úlohy hromozvodu, ktorý sťahuje všetky problémy ktoré sa už vymkli spod kontroly. V podvedomí posledných udalostí v našom štáte reagovali podvedomo. To znamená: Kto má iný názor ako vedenie štátu, treba ho zraziť k zemi.

  • 20. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 394x
  • 4
Mravenisko.

Ladislav Somogyi

Mravenisko.

Mravce sú tvory neobyčajne zvláštne. Nevidíme kedy prijímajú potravu ale pracovať ich vidíme neustále. Mravenčou prácou neustále budujú mravenisko tímovým systémom. Dnes som si ich všimol. Zbierali podpisy k REFERENDU. Začali budovať Nové spoločné mravenisko. Neobišiel som ich. Chcel som na vlastné oči vidieť ako v potu tváre usilujú o spoločný význam. www.referendum2009.sk

  • 15. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 540x
  • 1
Výsledky volieb do Europarlamentu.

Ladislav Somogyi

Výsledky volieb do Europarlamentu.

Holandsko ako prvé pochopilo potrebu zverejniť výsledky volieb hneď po zatvorení volebných miestností. Prekročilo vlastný tieň na rozdiel od Bruselu a háji svoje informačné priority z vlastných volieb. Aby sme nemuseli čakať do nedele 22.00, prinášam výsledky Eurovolieb na Slovensku už teraz.

  • 6. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 936x
  • 39
Nezmyselnosť volebného moratória škodí všetkým.

Ladislav Somogyi

Nezmyselnosť volebného moratória škodí všetkým.

Všetkých blogerov správca upozornil na to, aby dodržiavali volebné moratórium a nezverejňovali príspevky týkajúcich sa kandidujúcich strán alebo konkrétnych kandidátov 48 hodín pred voľbami. Zákon je zákon.

  • 4. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 734x
  • 13
reklama
Mal som raz jeden sen.

Ladislav Somogyi

Mal som raz jeden sen.

Snívalo sa mi že politici ťahajú za spoločný povraz pri riešení našich problémov.  Počúvajú sa a nenadávajú si, neskáču si do reči a hovoria rečou zrozumiteľnou svojim spoluobčanom.

  • 29. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 799x
  • 8
Vadilo niekomu 34 % pre Slobodu a Solidaritu ?

Ladislav Somogyi

Vadilo niekomu 34 % pre Slobodu a Solidaritu ?

Včera som volil na stránke sme.sk. v internetových Eurovoľbách. Najlepšie výsledky mala SaS - ka: 34% ! Vadilo niekomu vysoké percento alebo závan slobody a solidarity ?

  • 27. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 984x
  • 17
Jednoduchosť je geniálna. / Albert Einstein /

Ladislav Somogyi

Jednoduchosť je geniálna. / Albert Einstein /

Na stránke www.sulik.sk som sa pri preklikávaní možných okienok doklikal k okienku Odvodový bonus. Nič nehovoriaci nadpis ma zaujal svojou neadresnosťou ku mne. Spočiatku som sa zľakol množstva znakov obsahujúcich v sebe a skoro som sa nedokázal prinúťiť do čítania. Ale čím som vstrebával informácie ďalej, vťahovali ma do deja.

  • 25. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 861x
  • 12
Zmena politického spektra zásluhou SaS.

Ladislav Somogyi

Zmena politického spektra zásluhou SaS.

S radosťou som si prečítal správu o preferenciách politických strán Slovenska vydanou agentúrou FOCUS, v ktorej politická strana Sloboda a Solidarita zaznamenala na prvý pokus 2%  výsledok.

  • 24. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 427x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu